ode-user mailing list archives

Site index · List index
From Sánchez Zetina José Mariano <mariano.sanc...@banxico.org.mx>
Subject Re:Re: Process instance fault dude
Date Fri, 21 Mar 2014 18:24:21 GMT
Tamo,

thanks for your answer and sorry if I couldn't explain me. I want to recover an process instance
that is in ode_fault table, well only if that is possible.

Thanks again,

--

Hi Mariano,

with http://ode.apache.org/extensions/activity-failure-and-recovery.htmlyou
can configure activities to transform a failure into a fault. If your
process is invoked via a request-response activity, the caller will get the
fault.

HTH,
  Tammo

--
Tammo van Lessen - http://www.taval.de

Atte: Ing. Mariano Zetina

ADVERTENCIA. Este correo se envía del Banco de México y puede contener información confidencial
o reservada, si usted no es el destinatario del mismo, por favor notifique al remitente inmediatamente
y borre este mensaje y cualquier copia del mismo, así como los archivos adjuntos. Debido
a que las comunicaciones por internet no son seguras, en el caso de que usted no sea el destinatario
de este correo, Banco de México no acepta responsabilidad u obligación alguna por el contenido
del mismo. La información de este mensaje, incluyendo, en su caso, los archivos adjuntos,
se encuentra protegida por la ley. Su reproducción, parcial o total, revisión, uso, revelación,
y/o distribución indebida o no autorizada puede constituir un delito y/o contravenir diversas
disposiciones legales. Con independencia de lo anterior, el Banco de México se reserva el
derecho de ejercer las acciones que correspondan, entre otros, por daños y perjuicios, con
motivo del empleo indebido y/o no autorizado de la propia información. Banco de México,
ha tomado precauciones para prevenir que el presente correo no esté infectado por virus,
por lo que no acepta, entre otros, responsabilidad alguna por daños o pérdidas causadas
por el uso del mismo o de los archivos adjuntos.

°°°°
NOTICE. This message is being sent from Banco de México and may contain confidential or privileged
information, if you are not the intended recipient, please advise the sender immediately and
are not secure, in case you are not the intended receiver, Banco de México does not accept
any responsibility for the content of this message. All information contained in this message,
including attached files, is protected by Mexican law. Partial or total reproduction, modification,
use, disclosure, and/or inappropriate or unauthorized distribution of any information without
the prior consent of the sender may be prosecuted under Mexican law. Banco de México reserves
the right to pursue in any form of legal action, including any damages, that could result
from the inappropriate or unauthorized use of the information contained herein. Banco de México
has taken reasonable precautions to prevent viruses from being present in this e-mail. We
do not accept responsibility for any loss or damages arising from the use of this e-mail or
its attachments. °°°°

Mime
View raw message